
Μέσα στο ως επί το πλείστον αξιοπρεπέστατο καστ, μια ταινία
που θέλει ως κεντρικό «μεγάλο» όνομά της τη Scarlett Johansson, κάνει ελάχιστη προσπάθεια για
να καταστήσει το χαρακτήρα της στοιχειωδώς αστείο και, κυρίως, ενδιαφέρων. Η
σεναριακή της ανάπτυξη βασίζεται κυρίως στην αρχική εργασιομανία της εις βάρος
των διαπροσωπικών της σχέσεων, πληροφορία η οποία παρέχεται ως σεναριακή
τυπικότητα, δηλαδή άνευ κάποιας κωμικής ή δραματουργικής έμπνευσης, με
αποτέλεσμα ελάχιστα να μένει στη μνήμη μας ή να μας ενδιαφέρει. Με την ίδια τη Johansson να μην αναδεικνύει
κάποια ιδιαίτερη κωμική δύναμη ερμηνευτικά, οι β’ χαρακτήρες τής κλέβουν
ξεκάθαρα την παράσταση. Από την κεντρική παρέα, ερμηνευτικά αξιοσημείωτη είναι
η Kate McKinnon (με Αυστραλέζικη προφορά), αλλά αυτή που ξεχωρίζει δεν είναι
άλλη από την λεσβία αλητο-ακτιβίστρια της Ilana Glazer, της οποίας το
υπαινικτικό love-story είναι
από τα λίγα πράγματα που προσθέτουν ένα κάποιο σεναριακό και χιουμοριστικό
ενδιαφέρον. Οι μόνες αξιομνημόνευτες και όντως αστείες πάντως στιγμές της
ταινίας είναι οι λίγες που αξιοποιούν το ταλέντο του Ty Burrell (η Demi Moore στις ίδιες σκηνές μένει
αρκετά αναξιοποίητη), ο οποίος είναι σκέτη ευλογία για το όλο εγχείρημα.
Αν και το φιλμ δεν αποδεικνύεται τόσο κακό όσο προμηνύει το
πρώτο του –σοκαριστικά ανέμπνευστο και σχεδόν βιντεοκλιπίστικο- 20λεπτο, σπάνια
καταφέρνει να παράγει σκηνές γνήσιας κωμικής και κινηματογραφικής αξίας,
περνώντας επί τόπου στη λήθη του σωρού. Ας αποδειχθεί τουλάχιστον χρήσιμο στην
ανάδειξη των ξεκάθαρων ερμηνευτικών ταλέντων που έχει την τύχη να
συμπεριλαμβάνει στο καστ του.
Βαθμολογία: 1/5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου